News
Ilość newsów: 12440
2006-07-21
Rozmowa z prof. dr. hab. Antonim Polanowskim z Uniwersytetu Wrocławskiego, jednym z twórców przemysłowej metody otrzymywania kolostryniny, nadziei chorych na chorobę Alzheimera.
Zobacz więcej >
2006-07-21
Z półek sklepowych w Rosji znika alkohol. Klienci i producenci biją na alarm, domagając się zmiany przepisów, które do tego doprowadziły. Wkrótce podobny kryzys może dotknąć rynek leków.
Zobacz więcej >
2006-07-21
,,ZIOŁOWE” PREPARATY ODCHUDZAJĄCE MOGĄ ZAWIERAĆ POCHODNĄ AMFETAMINY
Zobacz więcej >
2006-07-21
Świetny kwartał Roche’a
Zobacz więcej >
2006-07-21
W górę poszła też wycena Pfizera.
Zobacz więcej >
2006-07-20
Włoscy aptekarze przestali wczoraj pracować. Jednodniowy strajk jest wyrazem sprzeciwu wobec liberalizacji usług w ich branży. Zamknięto 90 proc. z ponad siedemnastu tysięcy aptek
Zobacz więcej >
2006-07-20
Spór o kontrakty z mazowieckim NFZ
Zobacz więcej >
2006-07-20
Jan Kondratowicz-Kucewicz, dyrektor Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej, złożył wniosek o rozwiązanie umowy o pracę po tym, jak zarząd województwa przedstawił mu zarzuty kupowania leków bez przetargu.
Zobacz więcej >
2006-07-20
Przez ostatnie lata niepotrzebnie kilkakrotnie szczepiono dzieci przeciwko gruźlicy. Okazało się, że obawiano się reakcji rodziców, akorzystały na tym firmy farmaceutyczne.
Zobacz więcej >
2006-07-20
Leki na choroby przewlekłe, w tym na osteoporozę, podrożały nawet kilkadziesiąt procent
Zobacz więcej >
2006-07-19
Ponad połowa Europejczyków (55 proc.) uważa, że informacje zawarte w reklamach produktów leczniczych są zazwyczaj użyteczne. Najczęściej myślą tak Węgrzy (75 proc). Z kolei o nieużyteczności informacji zawartych w reklamach leków są przekonani najliczniej Czesi (aż 70 proc. badanych). Również Francuzi i Niemcy podchodzą do reklam leków sceptycznie (niewiele ponad 40 proc. z tamtejszych respondentów uważa, że informacje zawarte w reklamach leków są użyteczne). W Polsce, podobnie jak w większości krajów europejskich, panuje przekonanie o użyteczności informacji zawartych w reklamach produktów leczniczych (w sumie 56 proc. zgadza się z tą opinią). Wśród osób, dla których nazwa firmy w reklamie leków jest mało ważna, najliczniej występują Czesi oraz Węgrzy.
Zobacz więcej >
2006-07-19
Polfa ma dalekosiężne plany, ale rozwój blokuje chaos w strukturach państwa. Firma się niecierpliwi, bo ma i potencjał, i koncepcję, ale brakuje spójnej wizji działalności.
Zobacz więcej >
2006-07-18
Postępowanie jest w toku, nie zabieramy głosu: "winny, niewinny". Dwa lata temu było tak: w lipcu 2004 r. Michał Kamiński, wiceprezes NFZ, napisał notatkę służbową do Lesława Abramowicza, ówczesnego prezesa funduszu. Opisał w niej błędy w przygotowanym przez Arsaana Azzadina, dyrektora Departamentu Gospodarki Lekami NFZ, katalogu leków refundowanych. Okazało się, że Azzadin próbował zawyżyć kwotę refundacji leków na rok 2005 o 200 mln zł.
Zobacz więcej >
2006-07-13
Najczęstszym grzechem firm farmaceutycznych, będących równocześnie producentami lekarstw, jak i suplementów, jest wspólne prezentowanie nowego produktu - suplementu diety, którego reklama wspierana jest przez wspólną prezentację z już znanymi z rynku produktami o zbliżonej nazwie, czy wręcz należącymi do tej samej linii, które są jednak lekami. - Inspekcja uznaje w takich wypadkach, że producent celowo sugeruje konsumentowi, iż preparat jest lekiem, pomimo że jest on w rzeczywistości suplementem diety - mówi Rafał Błoszczyński z GIF.
Zobacz więcej >
2006-07-13
Import równoległy ma niemal tak długą historię, jak historia Wspólnoty Europejskiej. Jednak i jego skala, i natura zmieniają się w czasie. Podobnie zresztą jak i podejście sądów oraz organów antymonopolowych w poszczególnych krajach Wspólnoty.
Zobacz więcej >
2006-07-13
25 sierpnia firma Merck & Co. (w Polsce pod nazwą MSD) ogłosiła rozpoczęcie programu rozszerzonego dostępu do znajdującego się w III fazie badań klinicznych leku MK-0518.
Zobacz więcej >
2006-07-13
O zmianach na szczytach NFZ wszystkie wróble ćwierkają już od wielu miesięcy. I kolejne wersje roszad zdają się już znane.
Zobacz więcej >
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

20.08
2024
GIGANT WSPÓŁCZUJE, ALE ODSZKODOWANIA NIE PŁACI
20.08
2024
MARIHUANA Z APTEKI ZAMIAST OD DILERA
08.08
2024
Zmutowana bakteria już w 16 krajach na świecie. WHO ostrzega przed pandemią
27.05
2024
LIDERZY FARMACJI
27.05
2024
15 NAJWIĘKSZYCH SPRZEDAWCÓW LEKÓW