Obraz zdrowia Europy
Ponad połowa Europejczyków (55 proc.) uważa, że informacje zawarte w reklamach produktów leczniczych są zazwyczaj użyteczne. Najczęściej myślą tak Węgrzy (75 proc). Z kolei o nieużyteczności informacji zawartych w reklamach leków są przekonani najliczniej Czesi (aż 70 proc. badanych). Również Francuzi i Niemcy podchodzą do reklam leków sceptycznie (niewiele ponad 40 proc. z tamtejszych respondentów uważa, że informacje zawarte w reklamach leków są użyteczne). W Polsce, podobnie jak w większości krajów europejskich, panuje przekonanie o użyteczności informacji zawartych w reklamach produktów leczniczych (w sumie 56 proc. zgadza się z tą opinią). Wśród osób, dla których nazwa firmy w reklamie leków jest mało ważna, najliczniej występują Czesi oraz Węgrzy.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

07.02
2025
Ponad 35-krotny wzrost zachorowań. GIS ostrzega, edukuje i proponuje rozwiązania
07.02
2025
GSK wspiera rozwój swoich pracowników
10.12
2024
Tajemnicza choroba w afrykańskim kraju. GIS wydał komunikat
25.11
2024
ADAMED PLANUJE MILIARDOWE INWESTYCJE
20.08
2024
GIGANT WSPÓŁCZUJE, ALE ODSZKODOWANIA NIE PŁACI