Kiedy reklama suplementu diety sugeruje, że to lek – wkracza Inspektor Farmaceutyczny
Najczęstszym grzechem firm farmaceutycznych, będących równocześnie producentami lekarstw, jak i suplementów, jest wspólne prezentowanie nowego produktu - suplementu diety, którego reklama wspierana jest przez wspólną prezentację z już znanymi z rynku produktami o zbliżonej nazwie, czy wręcz należącymi do tej samej linii, które są jednak lekami. - Inspekcja uznaje w takich wypadkach, że producent celowo sugeruje konsumentowi, iż preparat jest lekiem, pomimo że jest on w rzeczywistości suplementem diety - mówi Rafał Błoszczyński z GIF.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

20.08
2024
GIGANT WSPÓŁCZUJE, ALE ODSZKODOWANIA NIE PŁACI
27.05
2024
15 NAJWIĘKSZYCH SPRZEDAWCÓW LEKÓW
20.05
2024
KOMUNIKAT NIE CHRONI PRZED KARAMI
16.05
2024
LEKI KRYTYCZNE JEDNAK BEZ WSPARCIA
13.05
2024
ASTRAZENECA WYCOFUJE KONTROWERSYJNĄ SZCZEPIONKĘ