Kiedy reklama suplementu diety sugeruje, że to lek – wkracza Inspektor Farmaceutyczny
Najczęstszym grzechem firm farmaceutycznych, będących równocześnie producentami lekarstw, jak i suplementów, jest wspólne prezentowanie nowego produktu - suplementu diety, którego reklama wspierana jest przez wspólną prezentację z już znanymi z rynku produktami o zbliżonej nazwie, czy wręcz należącymi do tej samej linii, które są jednak lekami. - Inspekcja uznaje w takich wypadkach, że producent celowo sugeruje konsumentowi, iż preparat jest lekiem, pomimo że jest on w rzeczywistości suplementem diety - mówi Rafał Błoszczyński z GIF.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

05.02
2024
RESORT ZDROWIA SZUKA KRETA
15.01
2024
Dr Grzesiowski: COVID-19 degeneruje ludzki gatunek, jest groźniejszy niż sądziliśmy
15.12
2023
Kichnięcie doprowadziło do przerażającego urazu. To pierwszy taki przypadek na świecie
27.11
2023
ZMOWA NA RYNKU LEKÓW RECEPTUROWYCH
22.11
2023
PFIZER POZYWA POLSKĘ ZA SZCZEPIONKI