Dopuszczalny zakres reklamy produktu leczniczego. Nowe podejście?
Jednoznaczne określenie zakresu zgodnej z prawem reklamy produktu leczniczego jest przedsięwzięciem stwarzającym niemałe trudności. Dyskusja wokół prawidłowej wykładni art. 87 ust. 2 Dyrektywy 2001/83/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie wspólnotowego kodeksu odnoszącego się do produktów leczniczych stosowanych u ludzi nie ustaje, dostarczając nowych argumentów mających umożliwić odpowiedź na pytanie: czy zakres informacji ujętych w reklamie produktu leczniczego musi być tożsamy z zakresem danych zawartych w jego charakterystyce?
Widzisz tylko część artykułu, jeżeli chcesz zobaczyc cały zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

21.03
2024
ALERT PRAWNY – Dyżury apteczne w 2024 roku
15.02
2024
ALERT PRAWNY: Wydłużenie okresów przejściowych dla wyrobów medycznych IVD
07.02
2024
Import docelowy i interwencyjny sposobem na braki leków
30.11
2023
X edycja Liderów Ochrony Zdrowia oficjalnie zakończona!