Zdaniem eksperta – ustawa do zaskarżenia
Nie bez racji. Artykuł 94 unijnej Dyrektywy 2001/83 - Kodeksu Wspólnotowego dotyczącego produktów leczniczych stosowanych u ludzi przewiduje, że przepisy Dyrektywy ograniczające możliwość prowadzenia reklamy polegającej na oferowaniu korzyści majątkowych nie mogą mieć wpływu na istniejące praktyki handlowe w państwach członkowskich, odnoszące się do cen, marż i rabatów.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

20.08
2024
GIGANT WSPÓŁCZUJE, ALE ODSZKODOWANIA NIE PŁACI
08.08
2024
Zmutowana bakteria już w 16 krajach na świecie. WHO ostrzega przed pandemią
19.06
2024
RECEPTOMATOWY KONTREDANS
27.05
2024
LIDERZY FARMACJI
27.05
2024
15 NAJWIĘKSZYCH SPRZEDAWCÓW LEKÓW