Zakaz reklamy leków w aptece
ZMIANA PRAWA Koncerny farmaceutyczne nie będą mogły stosować agresywnego marketingu, polegającego na przyznawaniu wartościowych upominków za wypisywanie bądź sprzedaż Praktyka przyznawania różnorakich nagród, np. wycieczek zagranicznych, lekarzom i farmaceutom, którzy przyczynili się do zwiększenia sprzedaży danego leku stosowana była przez koncerny farmaceutyczne od dawna. Posłowie, uchwalając ustawę, zdecydowali się ograniczyć to zjawisko, wprowadzając do ustawy przepis ograniczający wartość upominków do 100 zł.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

05.02
2024
RESORT ZDROWIA SZUKA KRETA
15.01
2024
Dr Grzesiowski: COVID-19 degeneruje ludzki gatunek, jest groźniejszy niż sądziliśmy
15.12
2023
Kichnięcie doprowadziło do przerażającego urazu. To pierwszy taki przypadek na świecie
27.11
2023
ZMOWA NA RYNKU LEKÓW RECEPTUROWYCH
22.11
2023
PFIZER POZYWA POLSKĘ ZA SZCZEPIONKI