Zakaz reklamy aptek w decyzjach WIF
Od stycznia 2012 r. obowiązuje nowa regulacja w zakresie reklamy aptek. Powyższa zmiana wprowadziła spore zamieszanie na rynku aptecznym, zmuszając niejako apteki do radykalnej zmiany polityki marketingowej. Z informacji uzyskanych od WIF wynika, że obecnie toczy się kilkaset postępowań w przedmiocie ewentualnego naruszenia zakazu reklamy.
Widzisz tylko część artykułu, jeżeli chcesz zobaczyc cały zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

29.11
2024
ALERT PRAWNY: Zakres zastosowania rozporządzenia o ogólnym bezpieczeństwie produktów (GPSR) do wyrobów medycznych
10.09
2024
Młodzi adepci rozpoczynają udział w XI edycji Akademii Liderów Ochrony Zdrowia