ZAKAZ REKLAMY APTEK A DOPUSZCZALNOŚĆ PROWADZENIA PROGRAMÓW LOJALOŚCIOWYCH
Ostatnia nowelizacja art. 94 a Prawa farmaceutycznego, wprowadzona ustawą refundacyjną, której wejście w życie przewidziane jest na dzień 1 stycznia 2012 roku, rodzi wiele kontrowersji w literaturze branżowej. Wśród pytań na temat legalności różnych form promocji aptek w świetle znowelizowanego art. 94 a, szczególne zainteresowanie wzbudziły kwestie dopuszczalności prowadzenia przez apteki programów lojalnościowych.
Widzisz tylko część artykułu, jeżeli chcesz zobaczyc cały zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

10.09
2024
Młodzi adepci rozpoczynają udział w XI edycji Akademii Liderów Ochrony Zdrowia
09.07
2024
Zdobądź unikatowe doświadczenie podczas prestiżowej Akademii Liderów Ochrony Zdrowia!
19.06
2024
ALERT PRAWNY: Zmiana stanowiska GIF dot. przechowywania próbek leków w hurtowni farmaceutycznej