Większy nadzór i surowsze kary – propozycje Zespołu ds. reklamy
Zespół ds. uregulowania reklamy leków, suplementów diety i innych środków spożywczych oraz wyrobów medycznych działający przy Ministrze Zdrowia w dniu 1 września 2016 r. opracował końcowy raport zawierający projekt założeń zmian prawa regulujący reżim reklamy produktów należących do w/w kategorii.
Widzisz tylko część artykułu, jeżeli chcesz zobaczyc cały zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

05.05
2025
Jak dzisiaj producent leku lub wyrobu medycznego razem z agencjami kreatywnymi, wspierają lekarza w procesie leczenia pacjenta?
30.01
2025
XI Edycja Akademii Liderów Ochrony Zdrowia: Powrót do Korzeni