Szkodliwe reklamy
Od kilku miesięcy obowiązuje nowy Kodeks Farmaceutycznej Etyki Marketingowej, przyjęty przez stowarzyszenia reprezentujące producentów leków. "Reklama powinna tylko informować o istnieniu leku, a nie zachęcać do jego stosowania.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

07.02
2025
Ponad 35-krotny wzrost zachorowań. GIS ostrzega, edukuje i proponuje rozwiązania
07.02
2025
GSK wspiera rozwój swoich pracowników
10.12
2024
Tajemnicza choroba w afrykańskim kraju. GIS wydał komunikat
25.11
2024
ADAMED PLANUJE MILIARDOWE INWESTYCJE
04.11
2024
RABATY ZA ZAKUP LEKÓW NA RECEPTĘ ZGODNE Z UNIJNYM PRAWEM