Szkodliwe reklamy
Od kilku miesięcy obowiązuje nowy Kodeks Farmaceutycznej Etyki Marketingowej, przyjęty przez stowarzyszenia reprezentujące producentów leków. "Reklama powinna tylko informować o istnieniu leku, a nie zachęcać do jego stosowania.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

20.08
2024
GIGANT WSPÓŁCZUJE, ALE ODSZKODOWANIA NIE PŁACI
27.05
2024
15 NAJWIĘKSZYCH SPRZEDAWCÓW LEKÓW
20.05
2024
KOMUNIKAT NIE CHRONI PRZED KARAMI
16.05
2024
LEKI KRYTYCZNE JEDNAK BEZ WSPARCIA
13.05
2024
ASTRAZENECA WYCOFUJE KONTROWERSYJNĄ SZCZEPIONKĘ