Szkodliwe reklamy
Od kilku miesięcy obowiązuje nowy Kodeks Farmaceutycznej Etyki Marketingowej, przyjęty przez stowarzyszenia reprezentujące producentów leków. "Reklama powinna tylko informować o istnieniu leku, a nie zachęcać do jego stosowania.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

25.11
2024
ADAMED PLANUJE MILIARDOWE INWESTYCJE
21.08
2024
NARKOEUROPA
20.08
2024
GIGANT WSPÓŁCZUJE, ALE ODSZKODOWANIA NIE PŁACI
20.08
2024
MARIHUANA Z APTEKI ZAMIAST OD DILERA
08.08
2024
Zmutowana bakteria już w 16 krajach na świecie. WHO ostrzega przed pandemią