Sponsoring firm farmaceutycznych jako dopuszczalna reklama leku
Do niedawna wzajemne stosunki lekarz - firma farmaceutyczna były normowane wyłącznie ogólnymi dyrektywami Kodeksu etyki lekarskiej oraz poczuciem przyzwoitości lekarzy. Po nowelizacji polskiego prawa farmaceutycznego istnieją obecnie pewne dziedziny, w których współpracy między lekarzami a firmami farmaceutycznymi nadano ramy prawne.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

20.08
2024
GIGANT WSPÓŁCZUJE, ALE ODSZKODOWANIA NIE PŁACI
08.08
2024
Zmutowana bakteria już w 16 krajach na świecie. WHO ostrzega przed pandemią
01.07
2024
PRZEŁOM NA MIARĘ ODKRYCIA INSULINY
27.05
2024
LIDERZY FARMACJI
27.05
2024
15 NAJWIĘKSZYCH SPRZEDAWCÓW LEKÓW