Reklama produktu leczniczego w świetle art. 86 dyrektywy 2001/83
Wyrokiem z dnia 2 kwietnia 2009 r. (sprawa C-421/07) Europejski Trybunał Sprawiedliwości odpowiedział na pytanie dotyczące tego, czy rozpowszechnianie przez osobę trzecią informacji o produkcie leczniczym, a w szczególności jego leczniczych lub profilaktycznych właściwościach, może zostać uznane za reklamę w rozumieniu artykułu 86 dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 6 listopada 2001 r. w sprawie wspólnotowego kodeksu odnoszącego się do produktów leczniczych stosowanych u ludzi nawet jeśli ta osoba trzecia działa z własnej inicjatywy i w całkowicie niezależny od wytwórcy lub sprzedawcy tego produktu leczniczego sposób.
Widzisz tylko część artykułu, jeżeli chcesz zobaczyc cały zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

05.05
2025
Jak dzisiaj producent leku lub wyrobu medycznego razem z agencjami kreatywnymi, wspierają lekarza w procesie leczenia pacjenta?
30.01
2025
XI Edycja Akademii Liderów Ochrony Zdrowia: Powrót do Korzeni
29.11
2024
ALERT PRAWNY: Zakres zastosowania rozporządzenia o ogólnym bezpieczeństwie produktów (GPSR) do wyrobów medycznych