Reklama leków w USA – kierunki zmian
W związku z brakiem zakazu kierowania reklamy leków Rx do publicznej wiadomości, można ulec wrażeniu, że na rynku w Stanach Zjednoczonych panuje przysłowiowa „wolnoamerykanka”. Paradoksalnie, liberalizm przepisów ograniczają same firmy farmaceutyczne, ustanawiając istotne ograniczenia w zakresie dozwolonych działań marketingowych.
Widzisz tylko część artykułu, jeżeli chcesz zobaczyc cały zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęsciej czytane

29.04
2019
Popularne leki wycofane z aptek
08.04
2019
ALERT PRAWNY: Zintegrowany System Monitorowania Obrotu Produktami Leczniczymi
14.03
2019
„Jestem ofiarą firmy Neuca”
12.02
2019
ALERT PRAWNY: Nowe opakowania produktów leczniczych
15.01
2019
Alert prawny ekspertów Kancelarii KONDRAT i Partnerzy na temat nowej Ustawy o produktach kosmetycznych