Przychodzi pacjent do apteki, czyli o czym należy pamiętać i o co warto pytać farmaceutę?
Jak wynika z badania opinii „RECEPTA na sukces w farmacji”, zainicjowanego przez firmę Gedeon Richter, cechy, które powinny definiować farmaceutę to przede wszystkim: cierpliwość i empatia wobec pacjenta, komunikatywność oraz nastawienie na ciągłe poszerzanie swojej wiedzy. Mając jednak na uwadze fakt, że przeciętna wizyta w aptece trwa zaledwie kilka minut, warto wiedzieć jak możemy ją usprawnić i wesprzeć farmaceutę.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

05.02
2024
RESORT ZDROWIA SZUKA KRETA
15.01
2024
Dr Grzesiowski: COVID-19 degeneruje ludzki gatunek, jest groźniejszy niż sądziliśmy
15.12
2023
Kichnięcie doprowadziło do przerażającego urazu. To pierwszy taki przypadek na świecie
27.11
2023
ZMOWA NA RYNKU LEKÓW RECEPTUROWYCH
22.11
2023
PFIZER POZYWA POLSKĘ ZA SZCZEPIONKI