Przekazanie prezentów w ramach kompleksowej usługi marketingowej stanowi jej integralny element. Niektórzy podatnicy wciąż o tym zapominają
Obecnie, identyfikując skutki w podatku od towarów i usług interesujących nas działań, należy zaznaczyć, że zgodnie z najnowszą i najaktualniejszą linią interpretacyjną zarówno organów podatkowych, jak i sądów administracyjnych, usługa marketingowa, w ramach której zleceniobiorca kupuje we własnym imieniu i na własną rzecz nagrody, które następnie wydaje osobom trzecim, działając na podstawie umowy o świadczenie usług marketingowych, a wartość tych nagród w założeniu takich programów ma być uwzględniana w wynagrodzeniu zleceniobiorcy, nie jest usługą kompleksową.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

05.02
2024
RESORT ZDROWIA SZUKA KRETA
15.01
2024
Dr Grzesiowski: COVID-19 degeneruje ludzki gatunek, jest groźniejszy niż sądziliśmy
15.12
2023
Kichnięcie doprowadziło do przerażającego urazu. To pierwszy taki przypadek na świecie
27.11
2023
ZMOWA NA RYNKU LEKÓW RECEPTUROWYCH
22.11
2023
PFIZER POZYWA POLSKĘ ZA SZCZEPIONKI