Przekazanie prezentów w ramach kompleksowej usługi marketingowej stanowi jej integralny element. Niektórzy podatnicy wciąż o tym zapominają
Obecnie, identyfikując skutki w podatku od towarów i usług interesujących nas działań, należy zaznaczyć, że zgodnie z najnowszą i najaktualniejszą linią interpretacyjną zarówno organów podatkowych, jak i sądów administracyjnych, usługa marketingowa, w ramach której zleceniobiorca kupuje we własnym imieniu i na własną rzecz nagrody, które następnie wydaje osobom trzecim, działając na podstawie umowy o świadczenie usług marketingowych, a wartość tych nagród w założeniu takich programów ma być uwzględniana w wynagrodzeniu zleceniobiorcy, nie jest usługą kompleksową.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

20.08
2024
GIGANT WSPÓŁCZUJE, ALE ODSZKODOWANIA NIE PŁACI
08.08
2024
Zmutowana bakteria już w 16 krajach na świecie. WHO ostrzega przed pandemią
19.06
2024
RECEPTOMATOWY KONTREDANS
27.05
2024
LIDERZY FARMACJI
27.05
2024
15 NAJWIĘKSZYCH SPRZEDAWCÓW LEKÓW