Pryszcz to pryszcz, czyli jak przekonywano luzaków
Wprowadzając na rynek nowy produkt, producent postawił na działania mające zagwarantować dobre przyjęcie Cerabitu przez grupę docelową, czyli młodzież w wieku 15 + . Kluczowymi zagadnieniami było zaprojektowanie właściwego opakowania oraz wyeksponowanie kompleksowego działania specyfiku.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

05.02
2024
RESORT ZDROWIA SZUKA KRETA
15.01
2024
Dr Grzesiowski: COVID-19 degeneruje ludzki gatunek, jest groźniejszy niż sądziliśmy
15.12
2023
Kichnięcie doprowadziło do przerażającego urazu. To pierwszy taki przypadek na świecie
27.11
2023
ZMOWA NA RYNKU LEKÓW RECEPTUROWYCH
22.11
2023
PFIZER POZYWA POLSKĘ ZA SZCZEPIONKI