Pośrednictwo w nagradzaniu pacjentów surowo zakazane
Udział w konkursie internetowym, który propaguje zdrowy styl życia, to również forma niedozwolonej reklamy apteki. Jest tak nawet wtedy, gdy organizuje go inna firma, a rola apteki sprowadza się tylko do wydawania nagród.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

20.08
2024
GIGANT WSPÓŁCZUJE, ALE ODSZKODOWANIA NIE PŁACI
08.08
2024
Zmutowana bakteria już w 16 krajach na świecie. WHO ostrzega przed pandemią
19.06
2024
RECEPTOMATOWY KONTREDANS
27.05
2024
LIDERZY FARMACJI
27.05
2024
15 NAJWIĘKSZYCH SPRZEDAWCÓW LEKÓW