Pogranicznicy reklamy
Istnieje grupa produktów, które w pewnych okolicznościach są przez ludzi zajmujących się konstruowaniem kampanii promocyjnych czy też budowaniem marki produktów pozycjonowane w innej niż oryginalna kategoria. Możemy się spodziewać, że status tzw. produktów granicznych zyskać może spora grupa wyrobów, a znaczenie słowa "graniczny" będzie wzrastać.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

26.03
2025
Nowy zabójczy narkotyk. GIS wydał ostrzeżenie
07.02
2025
Ponad 35-krotny wzrost zachorowań. GIS ostrzega, edukuje i proponuje rozwiązania
07.02
2025
GSK wspiera rozwój swoich pracowników
10.12
2024
Tajemnicza choroba w afrykańskim kraju. GIS wydał komunikat
25.11
2024
ADAMED PLANUJE MILIARDOWE INWESTYCJE