Podatkowe aspekty reklamy w branży farmaceutycznej
PRAWO Znowelizowane przepisy dotyczące podatkowego traktowania wydatków na reklamę i reprezentację Wydatki ponoszone na wszelkie uprawnione działania stanowiące reklamę produktów leczniczych stanowią koszt uzyskania przychodów dla celów podatkowych
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

04.11
2024
RABATY ZA ZAKUP LEKÓW NA RECEPTĘ ZGODNE Z UNIJNYM PRAWEM
20.08
2024
GIGANT WSPÓŁCZUJE, ALE ODSZKODOWANIA NIE PŁACI
08.08
2024
Zmutowana bakteria już w 16 krajach na świecie. WHO ostrzega przed pandemią
27.05
2024
LIDERZY FARMACJI
27.05
2024
15 NAJWIĘKSZYCH SPRZEDAWCÓW LEKÓW