Obrona dobrego imienia firmy to nie reklama
Jeżeli przedsiębiorca podejmuje środki mające na celu ochronę renomy produktu, nie można ich uznać za reklamę. Orzekł tak Naczelny Sąd Administracyjny, oddalając skargę kasacyjną głównego inspektora farmaceutycznego.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

20.05
2025
SĄDY PODZIELONE W SPRAWIE XARELTO
07.05
2025
Witamina D – nowe wytyczne dotyczące suplementacji diety
26.03
2025
Nowy zabójczy narkotyk. GIS wydał ostrzeżenie
07.02
2025
Ponad 35-krotny wzrost zachorowań. GIS ostrzega, edukuje i proponuje rozwiązania
10.12
2024
Tajemnicza choroba w afrykańskim kraju. GIS wydał komunikat