Na problemy PR dobry
Public relations Komunikacja kryzysowa z otoczeniem Kiedy firma wpadnie w kłopoty, lepiej mówić prawdę, niczego nie ukrywać i wprowadzić rozsądny plan antykryzysowy. Kilka tygodni temu Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa znalazło się chyba w najpoważniejszych tarapatach w swojej ponadsześć-dziesięcioletniej historii. W październiku Generalny Inspektor Farmaceutyczny wstrzymał tam produkcję z powodu wadliwej serii corhydronu 250, leku podejrzanego o skutki uboczne zagrażające życiu pacjentów.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

27.05
2024
15 NAJWIĘKSZYCH SPRZEDAWCÓW LEKÓW
20.05
2024
KOMUNIKAT NIE CHRONI PRZED KARAMI
13.05
2024
ASTRAZENECA WYCOFUJE KONTROWERSYJNĄ SZCZEPIONKĘ
13.02
2024
Szczepionka w prawe czy lewe ramię? Wbrew pozorom, nie jest to bez znaczenia
05.02
2024
RESORT ZDROWIA SZUKA KRETA