Na problemy PR dobry
Public relations Komunikacja kryzysowa z otoczeniem Kiedy firma wpadnie w kłopoty, lepiej mówić prawdę, niczego nie ukrywać i wprowadzić rozsądny plan antykryzysowy. Kilka tygodni temu Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa znalazło się chyba w najpoważniejszych tarapatach w swojej ponadsześć-dziesięcioletniej historii. W październiku Generalny Inspektor Farmaceutyczny wstrzymał tam produkcję z powodu wadliwej serii corhydronu 250, leku podejrzanego o skutki uboczne zagrażające życiu pacjentów.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

26.09
2023
KONIEC DUŻYCH SIECI APTECZNYCH
09.08
2023
NIEDZIELSKI ZDYMISJONOWANY
20.06
2023
BRANŻA FARMACEUTYCZNA NIE CHCE MAGAZYNOWAĆ LEKÓW
07.06
2023
STADA ZROBI ZAKUPY W POLSKIEJ FARMACJI
11.05
2023
W końcu jest! Nad tą szczepionką pracowano ponad pół wieku