Na problemy PR dobry
Public relations Komunikacja kryzysowa z otoczeniem Kiedy firma wpadnie w kłopoty, lepiej mówić prawdę, niczego nie ukrywać i wprowadzić rozsądny plan antykryzysowy. Kilka tygodni temu Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa znalazło się chyba w najpoważniejszych tarapatach w swojej ponadsześć-dziesięcioletniej historii. W październiku Generalny Inspektor Farmaceutyczny wstrzymał tam produkcję z powodu wadliwej serii corhydronu 250, leku podejrzanego o skutki uboczne zagrażające życiu pacjentów.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

13.03
2023
RADYKALNE ZMIANY W SPRZEDAŻY SUPLEMENTÓW
02.03
2023
Odważna decyzja giganta farmaceutycznego. Insulina w końcu będzie tańsza
22.12
2022
Covid uderza w Chiny. Scenariusze są druzgocące i groźne dla świata
05.12
2022
NOWY SUPERURZĄD FARMACEUTYCZNY
01.12
2022
FIRMY FARMACEUTYCZNE TEŻ JUŻ ZACISKAJĄ PASA