MZ OKREŚLA ZASADY REKLAMOWANIA WYROBÓW MEDYCZNYCH
Ustalenie treści i czytelności komunikatów w reklamach wyrobów medycznych oraz ograniczenie miejsc, w których takie produkty można promować - to główne cele projektu rozporządzenia ministra zdrowia w sprawie reklamy wyrobów medycznych, które w czwartek opublikowano na łamach Rządowego Centrum Legislacji. Projekt rozporządzenia stanowi akt wykonawczy do ustawy z 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 974).
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

07.05
2025
Witamina D – nowe wytyczne dotyczące suplementacji diety
26.03
2025
Nowy zabójczy narkotyk. GIS wydał ostrzeżenie
07.02
2025
Ponad 35-krotny wzrost zachorowań. GIS ostrzega, edukuje i proponuje rozwiązania
10.12
2024
Tajemnicza choroba w afrykańskim kraju. GIS wydał komunikat
25.11
2024
ADAMED PLANUJE MILIARDOWE INWESTYCJE