Kto odpowiada za dyskryminującą reklamę zamieszczoną na Facebooku
Niedawno Komisja Etyki Reklamy uznała, że jeden z producentów suplementów diety naruszył kodeks etyki reklamy, publikując na popularnym serwisie społecznościowym reklamę dyskryminującą ze względu na płeć. Producent bronił się, że to nie on prowadzi profil, na którym została zamieszczona reklama, a odpowiada za to administrator profilu – zewnętrzna agencja reklamowa. Kogo należy obciążyć winą za niezgodną z prawem treść?
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

25.11
2024
ADAMED PLANUJE MILIARDOWE INWESTYCJE
20.08
2024
GIGANT WSPÓŁCZUJE, ALE ODSZKODOWANIA NIE PŁACI
20.08
2024
MARIHUANA Z APTEKI ZAMIAST OD DILERA
08.08
2024
Zmutowana bakteria już w 16 krajach na świecie. WHO ostrzega przed pandemią
19.06
2024
RECEPTOMATOWY KONTREDANS