KORONAWIRUS A E-COMMERCE: BIAŁA FLAGA, CZY ZIELONA
W ostatnich tygodniach świat stanął na głowie. Galerie handlowe zostały praktycznie zamknięte, wygoda zakupów w sklepach spożywczych została znacznie ograniczona, a wiele firm było zmuszonych do istotnego ograniczenia działalności i zdolności dochodowej. Obiektywnie rzecz biorąc, jedynie dobrze funkcjonujący i stabilny e-commerce jest w stanie zmniejszyć straty... No właśnie czy tylko o zmniejszenie strat chodzi?
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

26.03
2025
Nowy zabójczy narkotyk. GIS wydał ostrzeżenie
07.02
2025
Ponad 35-krotny wzrost zachorowań. GIS ostrzega, edukuje i proponuje rozwiązania
07.02
2025
GSK wspiera rozwój swoich pracowników
10.12
2024
Tajemnicza choroba w afrykańskim kraju. GIS wydał komunikat
25.11
2024
ADAMED PLANUJE MILIARDOWE INWESTYCJE