KONSUMPCJA ZŁAPAŁA KORONAWIRUSA
o pierwszy odczyt ilustrujący zachowania konsumentów w czasie pandemii i widać, że polscy konsumenci zareagowali na kryzys w sposób zbliżony do zachodnich społeczeństw, a więc ograniczyli zakupy. Najbardziej zahamowała sprzedaż odzieży i obuwia, która w porównaniu z marcem 2019 r. spadła niemal o połowę — o 49,6 proc. Na drugim miejscu pod względem wielkości spadku jest motoryzacja (samochody, motocykle i części do nich) — sprzedaż zmniejszyła się o 30,9 proc. Zgodnie z oczekiwaniami jedynie dwie kategorie zanotowały wzrost sprzedaży — artykuły spożywcze oraz produkty farmaceutyczne.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

05.02
2024
RESORT ZDROWIA SZUKA KRETA
15.01
2024
Dr Grzesiowski: COVID-19 degeneruje ludzki gatunek, jest groźniejszy niż sądziliśmy
15.12
2023
Kichnięcie doprowadziło do przerażającego urazu. To pierwszy taki przypadek na świecie
27.11
2023
ZMOWA NA RYNKU LEKÓW RECEPTUROWYCH
22.11
2023
PFIZER POZYWA POLSKĘ ZA SZCZEPIONKI