KONSUMPCJA ZŁAPAŁA KORONAWIRUSA
o pierwszy odczyt ilustrujący zachowania konsumentów w czasie pandemii i widać, że polscy konsumenci zareagowali na kryzys w sposób zbliżony do zachodnich społeczeństw, a więc ograniczyli zakupy. Najbardziej zahamowała sprzedaż odzieży i obuwia, która w porównaniu z marcem 2019 r. spadła niemal o połowę — o 49,6 proc. Na drugim miejscu pod względem wielkości spadku jest motoryzacja (samochody, motocykle i części do nich) — sprzedaż zmniejszyła się o 30,9 proc. Zgodnie z oczekiwaniami jedynie dwie kategorie zanotowały wzrost sprzedaży — artykuły spożywcze oraz produkty farmaceutyczne.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

21.08
2024
NARKOEUROPA
20.08
2024
GIGANT WSPÓŁCZUJE, ALE ODSZKODOWANIA NIE PŁACI
08.08
2024
Zmutowana bakteria już w 16 krajach na świecie. WHO ostrzega przed pandemią
27.05
2024
LIDERZY FARMACJI
27.05
2024
15 NAJWIĘKSZYCH SPRZEDAWCÓW LEKÓW