KONSUMPCJA ZŁAPAŁA KORONAWIRUSA
o pierwszy odczyt ilustrujący zachowania konsumentów w czasie pandemii i widać, że polscy konsumenci zareagowali na kryzys w sposób zbliżony do zachodnich społeczeństw, a więc ograniczyli zakupy. Najbardziej zahamowała sprzedaż odzieży i obuwia, która w porównaniu z marcem 2019 r. spadła niemal o połowę — o 49,6 proc. Na drugim miejscu pod względem wielkości spadku jest motoryzacja (samochody, motocykle i części do nich) — sprzedaż zmniejszyła się o 30,9 proc. Zgodnie z oczekiwaniami jedynie dwie kategorie zanotowały wzrost sprzedaży — artykuły spożywcze oraz produkty farmaceutyczne.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

20.05
2025
SĄDY PODZIELONE W SPRAWIE XARELTO
07.05
2025
Witamina D – nowe wytyczne dotyczące suplementacji diety
26.03
2025
Nowy zabójczy narkotyk. GIS wydał ostrzeżenie
07.02
2025
Ponad 35-krotny wzrost zachorowań. GIS ostrzega, edukuje i proponuje rozwiązania
10.12
2024
Tajemnicza choroba w afrykańskim kraju. GIS wydał komunikat