Kampanie informacyjne a reklama produktów leczniczych
Rynek farmaceutyczny w Polsce jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się w Europie. Nakłady na reklamę w tej branży są znaczące, a konkurencja duża. Producenci i dystrybutorzy leków szukają sposobów na ominięcie restrykcyjnych przepisów regulujących zasady reklamowania. Rozwiązaniem, które firmy farmaceutyczne chętnie stosują są kampanie społeczne. Ale uwaga te również podlegają monitoringowi i kontroli Głównego Inspektora Farmaceutycznego.
Widzisz tylko część artykułu, jeżeli chcesz zobaczyc cały zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

21.03
2024
ALERT PRAWNY – Dyżury apteczne w 2024 roku
15.02
2024
ALERT PRAWNY: Wydłużenie okresów przejściowych dla wyrobów medycznych IVD
07.02
2024
Import docelowy i interwencyjny sposobem na braki leków
30.11
2023
X edycja Liderów Ochrony Zdrowia oficjalnie zakończona!