Jak efekt ROPO (Research Online Purchase Offline) wpływa na poziom sprzedaży marek z branży farmaceutycznej?
Agencja 6ix WoMM & Social Media przygotowała infografikę przedstawiającą wpływ efektu ROPO na decyzje zakupowe klientów marek z branży farmaceutycznej. Agencja przeanalizowała wybrane aspekty tego zjawiska opierając swoje badania na przykładzie dwóch popularnych marek tabletek antykoncepcyjnych – Cilest i Yasminelle.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

20.05
2025
SĄDY PODZIELONE W SPRAWIE XARELTO
07.05
2025
Witamina D – nowe wytyczne dotyczące suplementacji diety
26.03
2025
Nowy zabójczy narkotyk. GIS wydał ostrzeżenie
07.02
2025
Ponad 35-krotny wzrost zachorowań. GIS ostrzega, edukuje i proponuje rozwiązania
10.12
2024
Tajemnicza choroba w afrykańskim kraju. GIS wydał komunikat