Inspektor na tropie reklam leków
W ciągu zaledwie pięciu miesięcy br. Główny Inspektorat Farmaceutyczny podjął 56 decyzji o wstrzymaniu reklam - w całym roku 2006 było to 65 decyzji. Na cenzurowanym znaleźli się m.in. top reklamodawcy z rynku farmaceutycznego.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

20.05
2025
SĄDY PODZIELONE W SPRAWIE XARELTO
07.05
2025
Witamina D – nowe wytyczne dotyczące suplementacji diety
26.03
2025
Nowy zabójczy narkotyk. GIS wydał ostrzeżenie
07.02
2025
Ponad 35-krotny wzrost zachorowań. GIS ostrzega, edukuje i proponuje rozwiązania
10.12
2024
Tajemnicza choroba w afrykańskim kraju. GIS wydał komunikat