Informacyjność opakowań produktów częstego zakupu w opinii konsumentów
Opakowania handlowe, stanowiące dla konsumenta jednostkę handlową w miejscu zakupu, odgrywają istotną rolę w realizacji strategii prokonsumenckiej poprzez spełnianie określonych wymagań w zakresie ochrony zdrowia i życia konsumentów, ochrony środowiska naturalnego, ochrony przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi, a także w realizacji prawa konsumenta do rzetelnej informacji i edukacji.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

25.11
2024
ADAMED PLANUJE MILIARDOWE INWESTYCJE
21.08
2024
NARKOEUROPA
20.08
2024
GIGANT WSPÓŁCZUJE, ALE ODSZKODOWANIA NIE PŁACI
20.08
2024
MARIHUANA Z APTEKI ZAMIAST OD DILERA
08.08
2024
Zmutowana bakteria już w 16 krajach na świecie. WHO ostrzega przed pandemią