GIF nakazuje wyemitowanie w telewizji sprostowania błędnej reklamy leku
W dniu 8 marca 2016 r. Główny Inspektor Farmaceutyczny wydał decyzję GIF-P-R-450/48-8/JD/15, w której zakazał prowadzenia reklamy produktu leczniczego, niezgodnej z obowiązującymi przepisami kierowanej do publicznej wiadomości, w formie spotu emitowanego w stacjach telewizyjnych.
Widzisz tylko część artykułu, jeżeli chcesz zobaczyc cały zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

05.05
2025
Jak dzisiaj producent leku lub wyrobu medycznego razem z agencjami kreatywnymi, wspierają lekarza w procesie leczenia pacjenta?
30.01
2025
XI Edycja Akademii Liderów Ochrony Zdrowia: Powrót do Korzeni