Dyskusja wokół projektu rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie reklamy produktów leczniczych
Szeroko komentowany w ostatnich dniach projekt rozporządzenia w sprawie reklamy produktów leczniczych nie został jeszcze podpisany. Ministerstwo Zdrowia utrzymuje przedstawicieli branży farmaceutycznej w niepewności niemal do ostatniej chwili. Zgodnie bowiem z przepisami przejściowymi ustawy z dnia 30 marca 2007 r. o zmianie ustawy – Prawo farmaceutyczne oraz o zmianie niektórych innych ustaw dotychczasowe rozporządzenie w sprawie reklamy leków zachowuje moc do dnia 1 listopada 2008 r.
Widzisz tylko część artykułu, jeżeli chcesz zobaczyc cały zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

21.03
2024
ALERT PRAWNY – Dyżury apteczne w 2024 roku
15.02
2024
ALERT PRAWNY: Wydłużenie okresów przejściowych dla wyrobów medycznych IVD
07.02
2024
Import docelowy i interwencyjny sposobem na braki leków
30.11
2023
X edycja Liderów Ochrony Zdrowia oficjalnie zakończona!