CHCEMY SFINALIZOWAĆ PRACE NAD USTAWĄ O JAKOŚCI W OPIECE ZDROWOTNEJ
Największym wyzwaniem dla Biura Rzecznika Praw Pacjenta pozostanie spełnianie oczekiwań pacjentów, którzy przekazują do RPP zapytania, wnioski i skargi. Nadal będziemy starali się reagować na bieżąco na każdy sygnał ze strony pacjentów, w koniecznych sytuacjach podejmować niezwłoczne interwencje, wszczynać postępowania i wydawać decyzje celem wyeliminowania naruszeń i nieprawidłowości
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

26.03
2025
Nowy zabójczy narkotyk. GIS wydał ostrzeżenie
07.02
2025
Ponad 35-krotny wzrost zachorowań. GIS ostrzega, edukuje i proponuje rozwiązania
07.02
2025
GSK wspiera rozwój swoich pracowników
10.12
2024
Tajemnicza choroba w afrykańskim kraju. GIS wydał komunikat
25.11
2024
ADAMED PLANUJE MILIARDOWE INWESTYCJE