BĘDĄ OGRANICZENIA W REKLAMIE SUPLEMENTÓW
Suplement diety jest środkiem spożywczym, którego celem jest uzupełnienie normalnej diety. Nie ma właściwości leczniczych taki komunikat ma pojawiać się w reklamach tych produktów. Nie będzie w nich można wykorzystywać osób wykonujących zawody medyczne ani przedmiotów mogących budzić z nimi skojarzenia, takich jak stetoskop czy sprzęt do ćwiczeń fizjoterapeutycznych.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

26.03
2025
Nowy zabójczy narkotyk. GIS wydał ostrzeżenie
07.02
2025
Ponad 35-krotny wzrost zachorowań. GIS ostrzega, edukuje i proponuje rozwiązania
07.02
2025
GSK wspiera rozwój swoich pracowników
10.12
2024
Tajemnicza choroba w afrykańskim kraju. GIS wydał komunikat
25.11
2024
ADAMED PLANUJE MILIARDOWE INWESTYCJE