Aptekarze i pacjenci
Przemysł farmaceutyczny opłaca reklamy lekarstw, które przynoszą mu dochody, ale pacjentom - niepokojące skutki. Mamy już liczną grupę lekomanów. Wobec natarczywości reklam milknie rozum, a wszak jest oczywiste, że lekarstwa mają uboczne skutki i nie należałoby zachęcać do ich brania. Nieznana jest też - poza gronem specjalistów - interakcja zażywanych lekarstw.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

05.02
2024
RESORT ZDROWIA SZUKA KRETA
15.01
2024
Dr Grzesiowski: COVID-19 degeneruje ludzki gatunek, jest groźniejszy niż sądziliśmy
15.12
2023
Kichnięcie doprowadziło do przerażającego urazu. To pierwszy taki przypadek na świecie
27.11
2023
ZMOWA NA RYNKU LEKÓW RECEPTUROWYCH
22.11
2023
PFIZER POZYWA POLSKĘ ZA SZCZEPIONKI