Antykoncepcyjna licytacja
Ministerstwo Zdrowia kilkadziesiąt tysięcy euro wyrzuci w błoto. A mówiąc ściślej: tą sumą z naszych podatków wspomoże agencje reklamowe. Stanie się tak, jeśli urzędnicy od zdrowia Polaków zdecydują się na zorganizowanie wielkiej kampanii reklamującej naturalne metody antykoncepcji we wszystkich mediach.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

13.03
2023
RADYKALNE ZMIANY W SPRZEDAŻY SUPLEMENTÓW
02.03
2023
Odważna decyzja giganta farmaceutycznego. Insulina w końcu będzie tańsza
22.12
2022
Covid uderza w Chiny. Scenariusze są druzgocące i groźne dla świata
05.12
2022
NOWY SUPERURZĄD FARMACEUTYCZNY
01.12
2022
FIRMY FARMACEUTYCZNE TEŻ JUŻ ZACISKAJĄ PASA