Antykoncepcyjna licytacja
Ministerstwo Zdrowia kilkadziesiąt tysięcy euro wyrzuci w błoto. A mówiąc ściślej: tą sumą z naszych podatków wspomoże agencje reklamowe. Stanie się tak, jeśli urzędnicy od zdrowia Polaków zdecydują się na zorganizowanie wielkiej kampanii reklamującej naturalne metody antykoncepcji we wszystkich mediach.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

20.08
2024
GIGANT WSPÓŁCZUJE, ALE ODSZKODOWANIA NIE PŁACI
27.05
2024
15 NAJWIĘKSZYCH SPRZEDAWCÓW LEKÓW
20.05
2024
KOMUNIKAT NIE CHRONI PRZED KARAMI
16.05
2024
LEKI KRYTYCZNE JEDNAK BEZ WSPARCIA
13.05
2024
ASTRAZENECA WYCOFUJE KONTROWERSYJNĄ SZCZEPIONKĘ