Wydarzenie dedykowane jest product, brand i digital managerom firm rynku farmaceutycznego i medycznego i wychodzi naprzeciw potrzebom firm, które w nowej rzeczywistości związanej z COVID-19 już na stałe włączyły rozwiązania cyfrowe w swój rozwój. Wspólnie będziemy szukać inspiracji do zrozumienia potrzeb pacjenta i HCP i szukać odpowiedzi na to jak ich zaangażować, jak wdrażać nowe formy kontaktu z nimi oraz jak dział marketingu może wspierać swojego przedstawiciela w ich nowym, hybrydowym modelu pracy jednocześnie włączając ich w komunikację omnichannelową. Podczas Forum posłuchamy rozwiązań z Polski i zza granicy.
Forum odbędzie się w wygodnej i bezpiecznej formule – 100% online.
Wydarzenie przygotowane jest wg. zasady problem solving: omówimy wyzwania i poszukamy rozwiązań w takich obszarach:
1# JAK BUDOWAĆ RELACJE I ZAANGAŻOWANIE Z PACJENTEM I HCP W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI
2# JAK STWORZYĆ WARTOŚCIOWY CONTENT W DIGITALU
3# JAK OSIĄGNĄĆ SYNERGIĘ KANAŁÓW I JAK WYKORZYSTAĆ NOWE TECHNOLOGIE
4# JAK MIERZYĆ I ANALIZOWAĆ DZIAŁANIA DIGITALOWE
5# JAKA JEST ROLA MARKETINGU PODCZAS EWOLUCJI ZESPOŁU SALES FORCES W ŚWIECIE DIGITAL
Uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ekspertów z m.in.:
BAYER, PFIZER, BOEHRINGER INGELHEIM, NOVO NORDISK, SANOFI POLSKA, ABBVIE, POLFA TARCHOMIN, ADAMED, STADA PHARMA, FERRING PHARMACEUTICALS POLAND, ELI LILLY, JANSSEN-CILAG POLSKA, TAKEDA, ZENTIVA, MERCK, SANDOZ, CHIESI POLAND, MSD, NOVARTIS POLAND
9-10 czerwca 2021, edycja online
Więcej informacji na stronie: https://digitalpharma.com.pl/
Copyright Pharma.info.pl 2005-2024 | Polityka prywatności
Projekt i realizacja: RoyalArt.pl