Problematyka prawna oświadczeń dotyczących probiotyku
Aspekty prawne komunikacji produktowej dotyczącej probiotyków nastręczają branży spożywczej sporo problemów. Wątpliwości dotyczą tego, czy możliwe jest oznakowanie, prezentacja i reklama środka spożywczego za pomocą terminu „probiotyk” lub sformułowania „zawiera probiotyk”.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

20.08
2024
GIGANT WSPÓŁCZUJE, ALE ODSZKODOWANIA NIE PŁACI
08.08
2024
Zmutowana bakteria już w 16 krajach na świecie. WHO ostrzega przed pandemią
19.06
2024
RECEPTOMATOWY KONTREDANS
27.05
2024
LIDERZY FARMACJI
27.05
2024
15 NAJWIĘKSZYCH SPRZEDAWCÓW LEKÓW