Polacy deklarują otwartość na zmiany częściej, niż ich dokonują. Gdy je wprowadzają, są innowacyjni.
Pojęcie „zmiany” dobrze się kojarzy: to dla 92 proc. Polaków potrzeba, nie zaś przymus. Jednocześnie wprowadzanie zmian na co dzień, w swoim życiu, deklaruje niespełna połowa. Wolą wykorzystywać nowe sposoby wykonywania czynności, niż trwać przy utartych schematach. To wnioski badania opinii społecznej Barometr Bayer, w którym analizowano stosunek Polaków do zmiany codziennych przyzwyczajeń, działań prozdrowotnych, warunków życiowych, rozwoju intelektualno-zawodowego, nauki obsługi nowych urządzeń.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

07.02
2025
Ponad 35-krotny wzrost zachorowań. GIS ostrzega, edukuje i proponuje rozwiązania
07.02
2025
GSK wspiera rozwój swoich pracowników
10.12
2024
Tajemnicza choroba w afrykańskim kraju. GIS wydał komunikat
25.11
2024
ADAMED PLANUJE MILIARDOWE INWESTYCJE
04.11
2024
RABATY ZA ZAKUP LEKÓW NA RECEPTĘ ZGODNE Z UNIJNYM PRAWEM