Opakowanie, ulotka i ChPL nie są reklamą! Najnowsze rozstrzygnięcia Trybunału Sprawiedliwości.
W maju Trybunał Sprawiedliwości wydał dwa istotne rozstrzygnięcia wskazujące na liberalizację podejścia do pojęcia reklamy produktu leczniczego. Takie stanowisko może stać się impulsem dla polskich organów kontroli przejawiających dotychczas decydowanie restrykcyjne podejście.
Widzisz tylko część artykułu, jeżeli chcesz zobaczyc cały zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

10.09
2024
Młodzi adepci rozpoczynają udział w XI edycji Akademii Liderów Ochrony Zdrowia
09.07
2024
Zdobądź unikatowe doświadczenie podczas prestiżowej Akademii Liderów Ochrony Zdrowia!
19.06
2024
ALERT PRAWNY: Zmiana stanowiska GIF dot. przechowywania próbek leków w hurtowni farmaceutycznej