HealthWay zajmie się obsługą programu marketingowego dla aptek Świat Zdrowia
Około 15% aptek zostanie objętych do końca 2007 roku programem marketingowym „Świat Zdrowia”. Działania związane z rozwojem programu powierzono agencji marketingu medycznego HealthWay. Agencja opracowała strategię komunikacji obejmującą szereg działań, począwszy od logotypu programu poprzez przygotowanie wizualizacji aptek i zaprojektowanie narzędzi budujących relacje pomiędzy farmaceutą, a pacjentem. Świat Zdrowia to propozycja dla niezależnych aptek, które poprzez uczestnictwo w programie zyskują większą przewagę konkurencyjną na rynku. Organizatorem programu są hurtownie farmaceutyczne wchodzące w skład Grupy Kapitałowej Torfarm. Grupa ta z udziałem 19% zajmuje obecnie drugie miejsce na rynku hurtowej sprzedaży leków.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

26.03
2025
Nowy zabójczy narkotyk. GIS wydał ostrzeżenie
07.02
2025
Ponad 35-krotny wzrost zachorowań. GIS ostrzega, edukuje i proponuje rozwiązania
07.02
2025
GSK wspiera rozwój swoich pracowników
10.12
2024
Tajemnicza choroba w afrykańskim kraju. GIS wydał komunikat
25.11
2024
ADAMED PLANUJE MILIARDOWE INWESTYCJE