Kiedy reklama suplementu diety sugeruje, że to lek – wkracza Inspektor Farmaceutyczny
Najczęstszym grzechem firm farmaceutycznych, będących równocześnie producentami lekarstw, jak i suplementów, jest wspólne prezentowanie nowego produktu - suplementu diety, którego reklama wspierana jest przez wspólną prezentację z już znanymi z rynku produktami o zbliżonej nazwie, czy wręcz należącymi do tej samej linii, które są jednak lekami. - Inspekcja uznaje w takich wypadkach, że producent celowo sugeruje konsumentowi, iż preparat jest lekiem, pomimo że jest on w rzeczywistości suplementem diety - mówi Rafał Błoszczyński z GIF.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

26.03
2025
Nowy zabójczy narkotyk. GIS wydał ostrzeżenie
07.02
2025
Ponad 35-krotny wzrost zachorowań. GIS ostrzega, edukuje i proponuje rozwiązania
07.02
2025
GSK wspiera rozwój swoich pracowników
10.12
2024
Tajemnicza choroba w afrykańskim kraju. GIS wydał komunikat
25.11
2024
ADAMED PLANUJE MILIARDOWE INWESTYCJE