Obraz zdrowia Europy
Ponad połowa Europejczyków (55 proc.) uważa, że informacje zawarte w reklamach produktów leczniczych są zazwyczaj użyteczne. Najczęściej myślą tak Węgrzy (75 proc). Z kolei o nieużyteczności informacji zawartych w reklamach leków są przekonani najliczniej Czesi (aż 70 proc. badanych). Również Francuzi i Niemcy podchodzą do reklam leków sceptycznie (niewiele ponad 40 proc. z tamtejszych respondentów uważa, że informacje zawarte w reklamach leków są użyteczne). W Polsce, podobnie jak w większości krajów europejskich, panuje przekonanie o użyteczności informacji zawartych w reklamach produktów leczniczych (w sumie 56 proc. zgadza się z tą opinią). Wśród osób, dla których nazwa firmy w reklamie leków jest mało ważna, najliczniej występują Czesi oraz Węgrzy.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęściej czytane

20.08
2024
GIGANT WSPÓŁCZUJE, ALE ODSZKODOWANIA NIE PŁACI
20.08
2024
MARIHUANA Z APTEKI ZAMIAST OD DILERA
08.08
2024
Zmutowana bakteria już w 16 krajach na świecie. WHO ostrzega przed pandemią
27.05
2024
LIDERZY FARMACJI
27.05
2024
15 NAJWIĘKSZYCH SPRZEDAWCÓW LEKÓW