Szkodliwe reklamy
Od kilku miesięcy obowiązuje nowy Kodeks Farmaceutycznej Etyki Marketingowej, przyjęty przez stowarzyszenia reprezentujące producentów leków. "Reklama powinna tylko informować o istnieniu leku, a nie zachęcać do jego stosowania.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęsciej czytane

08.09
2020
Będą zmiany dotyczące noszenia maseczek. Jakie?
31.08
2020
PRZEKUPSTWO I KONCERNY FARMACEUTYCZNE
16.06
2020
DRUGA FALA NA HORYZONCIE
26.05
2020
Czy klimatyzacja może przenosić koronawirusa?
13.05
2020
„Efekty są spektakularne”. Szpital MSWiA o leczeniu Covid-19 Tocilizumabem