Na problemy PR dobry
Public relations Komunikacja kryzysowa z otoczeniem Kiedy firma wpadnie w kłopoty, lepiej mówić prawdę, niczego nie ukrywać i wprowadzić rozsądny plan antykryzysowy. Kilka tygodni temu Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa znalazło się chyba w najpoważniejszych tarapatach w swojej ponadsześć-dziesięcioletniej historii. W październiku Generalny Inspektor Farmaceutyczny wstrzymał tam produkcję z powodu wadliwej serii corhydronu 250, leku podejrzanego o skutki uboczne zagrażające życiu pacjentów.
Widzisz tylko część artykułu. Jeżeli chcesz zobaczyć pełną zawartość działu prawnego, zaloguj się.
Zaloguj się Przypomnij hasło

Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu do portalu dla firm, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: info@pharma.info.pl

Najczęsciej czytane

08.09
2020
Będą zmiany dotyczące noszenia maseczek. Jakie?
31.08
2020
PRZEKUPSTWO I KONCERNY FARMACEUTYCZNE
16.06
2020
DRUGA FALA NA HORYZONCIE
26.05
2020
Czy klimatyzacja może przenosić koronawirusa?
13.05
2020
„Efekty są spektakularne”. Szpital MSWiA o leczeniu Covid-19 Tocilizumabem