Kategorie tematyczne

MOVIDA Conferences Izabella Kiriczok i Wspólnicy sp.k.

MOVIDA Conferences Izabella Kiriczok i Wspólnicy sp.k.
email:
www: www.movida.com.pl

MISJA
Naszym celem jest dostarczanie Państwu WIEDZY ZE ŹRÓDEŁ, wiedzy najwyższej jakości, wiedzy, bez której osiągnięcie sukcesu jest praktycznie niemożliwe.

MOVIDA Conferences Izabella Kiriczok i Wspólnicy sk jest firmą zajmującą się od kilku lat organizowaniem autorskich konferencji i seminariów na tematy gospodarcze dla kadry zarządzającej. Jako organizacja niezależna, bez powiązań polityczno-biznesowych gwarantuje bezstronną wiedzę i wysoką jakość usług, a także współpracę z wybitnymi ekspertami.
Organizowane przez Movida Conferences konferencje cieszą się dużym uznaniem i renomą – to wynik naszej dbałości o wysoki poziom merytoryczny, aktualność poruszanych tematów i dobór prelegentów spośród wybitnych ekspertów i praktyków.


Każdorazowo, przed podjęciem kolejnych projektów, przeprowadzamy dogłębne badanie rynku, pozwalające na stworzenie unikatowego, autorskiego projektu, który najściślej odpowiada na zapotrzebowanie, łącząc wysoką jakość merytoryczną z najwyższym profesjonalizmem jej przekazania. Wiedza ta zawsze oparta jest o najlepszą praktykę i łączy się ze sprawdzonymi metodami działania. Więcej informacji na ten temat oraz opinie uczestników naszych dotychczasowych projektów znajdą Państwo w zakładce OPINIE.


NASZE PROJEKTY adresujemy przede wszystkim do: branży farmaceutycznej, produkcyjnej, FMCG, motoryzacyjnej i energetycznej, a także obszaru szeroko rozumianej logistyki.
Do chwili obecnej z dużym sukcesem przeprowadziliśmy blisko sto konferencji, z czego do najistotniejszych należały:

  • kolejne edycje Annual Registration Summit – dorocznego, uważanego za najważniejsze w Polsce, spotkania przedstawicieli działów rejestracji firm farmaceutycznych
  • kolejne edycje konferencji Dystrybucja w farmacji
  • konferencje poświęcone kwestiom:
    • bezpieczeństwa produktu leczniczego
    • nowelizacji prawa farmaceutycznego
    • badań klinicznych
    • podatków w farmacji
    • trademarketingu farmaceutycznego
    • aspektom logistycznym
  • kolejne edycje Forum Służb Utrzymania Ruchu, odbywające się tradycyjnie na początku października
  • cykliczne konferencje poświęcone zarządzaniu ryzykiem nadużyć pracowniczych
  • doroczne spotkanie branży motoryzacyjnej poświęcone optymalizacji produkcji
  • liczne propozycje skierowane do branży produkcyjnej i energetycznej.

Są to w większości spotkania doroczne, bowiem ugruntowana wysokim poziomem merytorycznym ranga konferencji predestynuje je do powtarzania jako annuali o stałym miejscu w kalendarzu najważniejszych wydarzeń konferencyjnych w branży.
Do najważniejszych przedsięwzięć Firmy należy przeprowadzenie w latach 2007-2009, w ścisłej współpracy z Urzędem Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, 4 edycji kursu Certyfikowany Regulatory Affairs Manager CeRAM, skierowanego do osób zajmujących się zawodowo rejestracją produktów leczniczych. Uzyskanie Certyfikatu CeRAM, który stał się rozpoznawalnym na rynku wyznacznikiem profesjonalizmu i najwyższych umiejętności zawodowych, wymagało ukończenia wszystkich 5 modułów kursu oraz zdania rygorystycznie przeprowadzanego egzaminu testowego o wysokim poziomie trudności. W chwili obecnej 70 osób otrzymało Certyfikat CeRAM a ponad 80 uzyskało pozytywny wynik egzaminu z pojedynczych modułów kursu. Łączna liczba osób biorących udział w projekcie zbliżyła się do 200.
URPL i firmy farmaceutyczne wysoko oceniły skuteczność kursu CeRAM i odnotowały w jego wyniku wyraźną poprawę jakości składanej dokumentacji rejestracyjnej.


Więcej informacji o naszych zamkniętych projektach znajdą Państwo w zakładce ARCHIWUM.
Organizację naszych projektów wspieramy o wieloletnią, owocną współpracę z naszymi PARTNERAMI merytorycznymi i medialnymi. Dzięki współpracy z urzędami centralnymi, agencjami rządowymi, przedstawicielami biznesu i konsultingu, wiodącymi kancelariami prawnymi oraz niezależnymi ekspertami zapewniamy Państwu zawsze wiedzę z pierwszej ręki mocno osadzoną w praktyce rynkowej.

Drugim obszarem działalności Firmy jest świadczenie usług związanych z profesjonalnym montażem i demontażem wystaw obiektów artystycznych i muzealnych. Współpracujemy stale z najwyższej klasy fachowcami w tym zakresie, którzy doświadczenie zdobywali podczas współpracy z najbardziej renomowanymi Muzeami w Polsce.
Nasze doświadczenia obejmują realizację projektów w Muzeum Plakatu – oddziale Muzeum Narodowego w Warszawie oraz Muzeum Karykatury w Warszawie.

Z naszymi partnerami biznesowymi utrzymujemy stałą współpracę, co umożliwia precyzyjne poznanie i zaspokojenie Państwa potrzeb. Powodem naszej najwyższej satysfakcji jest fakt, że większość Państwa, którzy u nas gościli, powraca by wziąć udział w następnych naszych przedsięwzięciach. Wysoka ocena naszych konferencji i seminariów stanowi dla nas powód do dumy oraz motywacje do dalszego rozwoju.

Kontakt:

 

MOVIDA Conferences Izabella Kiriczok i Wspólnicy sp.k.
Al. Ujazdowskie 16 lok. 60
00-557 Warszawa
KRS 0000273832
REGON 140856132

Sekretariat
e-mail: sekretariat@movida.com.pl
tel.: +48 22 626 02 62
fax: +48 22 626 81 38