Kategorie tematyczne

Pharma > Artykuły

Ilość dokumentów w tej kategorii: 2

Reklama działalności aptek, czyli aptekarski kogel mogel

Reklama działalności aptek, czyli aptekarski kogel mogel 24 Listopad 2009
Podmioty prowadzące apteki w codziennej działalności napotykają na praktyczne trudności w przypadku reklamowania swojej działalności. Ustawodawca „zapomniał” bowiem sformułować definicję reklamy działalności aptek. dalej

Naming – recepta na problemy z nazwami leków. Część 2

Naming – recepta na problemy z nazwami leków. Część 2 09 Listopad 2009
Czas, kiedy nazwa produktu leczniczego może być nazwą własną lub nazwą powszechnie stosowaną wraz ze znakiem towarowym lub nazwą wytwórcy nie tak całkiem dawno, ale na pewno na zawsze minęły. Wynikiem tak liberalnego podejścia była swobodna kreacja nazw leków. Oczywiście takie podejście nie skutkowało dobrymi efektami, przede wszystkim w sferze dobra pacjentów, a więc dość potężnej grupie docelowej. Pomyłki w „interpretacji” recepty były przedmiotem wielu życiowych tragedii. dalej

Archiwum