Kategorie tematyczne

Pharma > Artykuły

ZAKAZ REKLAMY APTEK A DOPUSZCZALNOŚĆ PROWADZENIA PROGRAMÓW LOJALOŚCIOWYCH

ZAKAZ REKLAMY APTEK A DOPUSZCZALNOŚĆ PROWADZENIA PROGRAMÓW LOJALOŚCIOWYCH 27 Maj 4400

Ostatnia nowelizacja art. 94 a Prawa farmaceutycznego, wprowadzona ustawą refundacyjną, której wejście w życie przewidziane jest na dzień 1 stycznia 2012 roku, rodzi wiele kontrowersji w literaturze branżowej. Wśród pytań na temat legalności różnych form promocji aptek w świetle znowelizowanego art. 94 a, szczególne zainteresowanie wzbudziły kwestie dopuszczalności prowadzenia przez apteki programów lojalnościowych.

Widzisz tylko część artykułu, jeżeli chcesz zobaczyc cały zaloguj się:



Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu dla firm i osób indywidualnych prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres:

Przejdź do formularza rejestracyjnego

Zaloguj się

 

Autor

Emilia Chmielewska [Zdjęcie: Emilia Chmielewska] Emilia Chmielewska – młodszy prawnik w kancelarii prawnej Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy Sp.j. Doktorantka w Katedrze Prawa Cywilnego...więcej

Napisał(a) także:

Zobacz wszystkie


źródło zdjęcia: www.sxc.hu



Najnowsze newsy